Ordinær generalforsamling 2024

Der afholdes ordinær generalforsamling i Fjernvarme Horsens A.m.b.a.

torsdag d. 24. oktober 2024, kl. 19:00-21:00
på Scandic Opus Horsens, Egebjergvej 1, 8700 Horsens

Forudgående tilmelding er iflg. vedtægterne obligatorisk.
Tilmeldingsfristen er torsdag den 17. oktober.
TILMELDINGSFRISTEN ER OVERSKREDET.


Endelig DAGSORDEN ifølge vedtægterne:

  1. Valg af dirigent
  2. Aflæggelse af bestyrelsens beretning for det forløbne regnskabsår
  3. Fremlæggelse og godkendelse af den reviderede årsrapport
  4. Fremlæggelse af budget for det indeværende regnskabsår
  5. Behandling af forslag fra bestyrelsen (ingen forslag)
  6. Behandling af indkomne forslag fra andelshavere/varmeaftagere (ingen forslag)
  7. Valg af bestyrelsesmedlemmer
  8. Valg af suppleanter til bestyrelsen
  9. Godkendelse af den af bestyrelsen valgte revisor
  10. Eventuelt.

Forslag fra andelshavere eller varmeaftagere (der jf. vedtægternes punkt 6.8 er stemmeberettigede), som ønskes behandlet på den ordinære generalforsamling, skal være modtaget skriftligt hos bestyrelsen senest 10 dage før generalforsamlingen. FRISTEN FOR FORSLAG ER OVERSKREDET.

Den reviderede årsrapport, endelig dagsorden og forslag vil være tilgængelige for eftersyn på Fjernvarme Horsens’ kontor og på denne hjemmeside senest torsdag den 17. oktober 2023.

Ønsker man at overdrage sin(e) stemme(r), skal man udfylde en stemmefuldmagt, som skal medbringes på generalforsamlingen. Hvis man ikke møder fysisk frem, men overdrager sin(e) stemme(r), er tilmelding ikke nødvendig.

Tilmelding kan, hvis linket ovenfor ikke kan anvendes, ske ved at kontakte administrationen på 7562 7233 i åbningstiden.

Jens Glavind
Formand

Christian Niederbockstruck
Direktør

Dokumenter til download: