Ingen varme i boligen?
Tjek listen, hvis du pludselig ingen varme har eller vandet i den varme hane bliver koldt.
- Har du varmt vand, men kolde radiatorer - eller omvendt?
Så modtager du fjernvarme, men noget i din installation fungerer ikke. Du skal kontakte din VVS’er.
- Hvorfor kan Fjernvarme Horsens ikke hjælpe?
Den indvendige installation tilhører boligejeren og vores såkaldte leveringsgrænse går ved hovedhanerne. Vi udfører ikke VVS-arbejde.
- Har du hverken varmt vand eller varme radiatorer?
Tjek først vores driftsstatus. Her kan du se planlagte og akutte afbrydelser af fjernvarmeforsyningen og en prognose for, hvor længe det varer.
- Hvis du tilmelder dig vores SMS-service, vil du modtage en SMS eller en e-mail, når vi varsler en planlagt afbrydelse.
- Hvis der ikke er nogen driftsforstyrrelser slået op på hjemmesiden, skal du kontakte din VVS’er. VVS’eren bliver informeret direkte fra os, hvis der er akutte problemer i et område, som ikke kan nå at komme på hjemmesiden eller blive varslet via SMS/e-mail.
- Som en sidste udvej kan du kontakte vagten hos Fjernvarme Horsens på 7562 7233. Vagten kan kun hjælpe ved akutte, forsyningsmæssige problemer, og kun hvis de ovennævnte punkter forinden er forsøgt.
- Liste over VVS'ere, som har udført arbejde for Fjernvarme Horsens ifm. fjernvarmeplanen. Du kan også selv vælge en autoriseret VVS'er.
- Alle problemer på den indvendige side af hovedhanerne, som ikke skyldes afbrydelser i fjernvarmeforsyningen, er dit eget ansvar, og du bør altid rådføre dig med din VVS'er, hvis du er i tvivl. Fjernvarme Horsens kan ikke hjælpe med VVS-arbejde.